2013. szeptember 29., vasárnap

Meglepetések hete :D


Track and Field:

Nagy örömmel tudtuk meg a csütörtöki edzés után, hogy sikerült "levizsgáznunk" a Brasilian nevű edzésből és jövő héttől már más fajta munkát fogunk végezni ezen a napon. Azt azonban senki sem mondta, hogy mit, ezért én még annyira nem örülök ennek. :D A héten ugyan azt a munkát végeztük el, mint amit eddig, ezért ez most nem részletezem, az előző bejegyzésekben megtaláljátok.

Szombaton volt az első versenye a "Cross Country" csapatnak. A Panorama Farms nevezetű esemény, nem messze az egyetemtől, egy gyönyörű dombokkal és fákkal körülvett területen zajlott. 


Az első nagy meglepetése a hétnek, hogy találkoztam Szalai Benjáminnal, aki a High Point University tanulója. Az ő iskolájuk is részt vett a versenyen, de erről előzetesen nem tudtam :)



A fiúknak 8km a lányoknak 5km volt a táv. Az iskolánk csapata a lányoknál első helyen végzett, a fiúk harmadikak lettek. Mi pedig az egész atlétikai csapattal ott voltunk és szurkoltunk nekik :)





Education:

A hét második felében a szokásos zene esszét írtam meg a csütörtöki napra amire max. pontot kaptam ismét. Az angol ZH eredményét továbbra sem tudom, remélem a jövőhéten kiderül :)

Kiválasztottam melyik könyvről fogok összefoglalót írni a félév végére a töri órámra: Lesch, David W. Syria: The Fall of the House of Assad. Remélem, hogy érdekes lesz :)

Csütörtökön lesz az első matek ZH-m, ami miatt egy kicsit izgulok, de elég sokat gyakoroltam rá már most is, és még fogok is, szóval nem lesz gond.


 
Social:

Csütörtökön voltunk házat nézni a második évre, hiszen már ilyen korán, szinte 1 évvel előtte le szokták foglalni őket. Összesen 3 házbon vezetett körbe minket a tulajdonos, talán a második volt a legjobb. Az ára $570 / fő / hó.-ra jön ki, ami az itteni viszonyok alapján nem is olyan drága és alkudni is lehet belőlük. A házról sajnos képet nem rakhatok fel, mivel megkértek rá, hogy ne publikáljuk. (A lakók cuccai rajta vannak, ezért...)

A hét azonban talán legnagyobb (lehet, hogy az évé) meglepetése Szombat este ért. Sajnos a Magyarországról idehozott iPhone 4 S-emet nem tudtam itt használni, mert nem független, ezért kénytelen voltam venni egy régi kis telefont, amivel valójában semmit nem tudtam csinálni, mert annyira lassú volt (nem okostelefon). A szobatársam egyik barátnője azonban ezt megtudva felajánlotta nekem, hogy odaadja az iPhone 5-jét ingyen, mivel úgyis most jött meg neki az új 5 S. Először igazából nem hittem a fülemnek és százszor végiggondoltam, hogy hol van a kutya elásva. Aztán végül találkoztunk személyesen miután letisztította az adatait a telefonról és több jó tanáccsal ellátva odaadta a telefont a kezembe. Mégegyszer megkérdeztem, hogy mennyit kér érte és megint csak azt válaszolta, hogy semmit. Még most sem hiszem el igazából, hogy ez megtörtént.





Így lett hát vége a hétvégémnek. :)

Az egyik edzőnk kocsija... :D

 Köszi, hogy elolvastad :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése