2013. szeptember 24., kedd

1929.

1929 - Ennyiszer jelenítettétek meg a blogomat amióta elindult! Köszi szépen :)

Ebben a posztban kicsit a hétvégémről és a hét első két napjáról fogok írni.

Track and Field:

Az edzések egyre jobban mennek, a kondiban is kezdek felzárkózni a többiekhez. Napról napra jobban és fittebbnek érzem magamat, ezért a keddi edzés is lényegesen könnyebb volt már, mint az előző héten. A keddi edzéseken egyébként "Gassers" runokat csinálunk. A videót ha megnézitek gyorsabban megértitek miről van szó, mintha én próbálkoznék megfogalmazni. A focipályán keresztbe futunk. Át kell futni a túloldalra megérinteni a pálya szélét, majd vissza, majd megint vissza és a végén még egyszer vissza a kiinduló pozícióba (ez összesen 4). A videón elég lassan fut a csávó, ennél kb. 3x gyorsabban csináljuk és nagyon oda kell figyelnünk az első 6 lépésre, igazából azt kell megtolni, utána csak utazol. Összesen 7 kört csináltunk ebből. Ami még eltérő, hogy nekünk kézzel kell megérinteni a földet minden oldalon így kicsit lejjebbről indulunk ami segít megtalálni a megfelelő pozíciót az első 6 lépéshez.



Kaptunk új felszerelést ma, aminek mindenki úgy örült, mintha kinőtt volna az első tejfoga. A szezon során még rengeteg cuccot fogunk kapni az időjárásnak és a versenyeknek megfelelően, aminek nagyon örülök mert nagyon jó bennük edzeni.

Az egyik amerikai futballt űző Daniel Hamm nevezetű úriember a hétvégén megdöntött egy rekordot is."MAN OF MANY TALENTS: In his college debut, true freshman Daniel Hamm rushed for 136 yards and two touchdowns against VMI. A walk-on from Southwest Virginia who's also on the track team at UVa, Hamm would not have played as much had two other tailbacks, Khalek Shepherd and Taquan Mizzell, been available. "

Szóval amiért érdekes ez a dolog, az az, hogy Daniel az atlétikai csapatban is benne van, és az ősszel focizik, tavasszal pedig hármast ugrik a sulinak. Joggal érdemli ki a "Man of Many Talents nevet".


A meccset egyébként 49-0ra a mi sulink nyerte. :)


Ezen a képen a "Marching Band" látható, ahogyan a focimeccs szünetében zenélnek és szórakoztatják a közönséget :)


Education:


Meg lett az első jegyem is ezen a héten amivel én kifejezetten elégedett vagyok kezdésnek :)
A Business, Ethics and Society órámra (ami nekem a legnehezebb) adtam be az első dogámat Marx' objection(s) on capitalism címmel. A végeredmény magáért beszél :)




Ezek alapján kapjuk a jegyet: A+(97%-100%); A (94%-96.9%); A-(90%-93.9%);
B+(87%-89.9%); B(84-86.9%); B-(80-83.9%); C+(77%-79.9%); C(74%-76.9%); C-(70%-
73.9%); D+(67%-69.9%); D(64%-66.9%); D-(60%-63.9%); F(<59.9%).

Az én dolgozatom 82%-os lett, tehát B-, ami otthon egy négyesnek felel meg.


Az ENWR-1507 angol íráskészség órámon ma volt egy "Quiz", ami olyan mint egy röpdoga. Egész jól sikerült az is és várom az eredményét az első esszémmel együtt.

Matekból eddig 10db 100%-os házim van és egy 99,4%-os szóval talán ebből állok a legstabilabban :)

A zene órára beadott esszékből eddig 87,4%-ra állok.

Ha maradna minden így ahogy most, nagyon boldog lennék. :D

Valaki nagyon szereti a biológiát és telerajzolta az egyik tanulószoba tábláját, azzal a felirattal, hogy "On your Honor, DO NOT Erase". :D (Ne töröld le a táblát :D)



Social:

Meg volt a hétvégén is az előző hét "Cheat Meal"-je. :D Ki kellett próbálnom a Hot Wings-et mert mindenki az atlétikai csapatból istenítette a dolgot. Van kb. 10 kategória, hogy milyen csípős legyen, milyen szósz, milyen panír stb. Nagyon finom és rettenetesen csípős volt, egy héten egyszer meg lehet enni, de biztos vagyok benne, hogy nem tudnék kétszer egy nap enni belőle :D


A hétvége nagyon jól telt, nagyon jól éreztem magam :) A péntek estét és a vasárnapot tanulással töltöttem, hogy kicsit könnyebb legyen a hétköznapokban az életem :D

Voltam az iskola két könyvtárában, marhajó volt mindkettő. Általában sokan tanulnak itt, mert nagyon nagy csend van és nyugalom.


A vasárnapi Business előadás is rettenetesen izgalmas volt. Kaptunk egy 4 oldalas olvasmányt egy business beindításának a tervéről és el kellett mondani a véleményünket, majd a végén nekünk kellett megoldani a problémákat. Nagyon jól ment és nagyon sok tapasztalatot szereztem ismét, hiszen a tanáraink mind tulajdonosok voltak egy-egy cégnél.




 Örömmel konstatáltam, hogy a Darden School of Business-ben a Magyar zászló is fent volt, mint nemzetközi kapcsolatot tartó ország :)



Ha otthon drágának tartjátok a fodrászt, soha ne menjetek el Amerikában :D Az én hajamat $30
dollárért akarták levágni, szóval inkább elmentünk máshova ahol végül is 15$-nál kötöttem ki, pedig sok mindent nem kellett csinálni vele :-)

Petike is hazaért Attila után, szóval már csak Ádámot várják a nagybátyámék haza :) Éljen! :D
SO FLUFFYYY I'M GONNA DIE!


                       
                                Köszi, hogy végigolvastad ezt a bejegyzést is! More coming soon!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése