2013. szeptember 16., hétfő

Újra Hétfő

Mielőtt belevágok a mai bejegyzésbe, jöjjön egy kis otthoni :) Hazaért az első unokaöcsém Attila a kórházból és minden rendben van vele :) Nagyon boldog vagyok és már alig várom, hogy lássam mindHÁRMOJUKAT, amikor hazaérek :)


A mai napon ismét elkezdődött a szokásos heti menetelés. Reggel 6:30kor keltem, összepakoltam a cuccaimat, majd felöltöztem aztán 7:15kor már kezdődött is a reggeli kondi. A szokásos dolgokat csináltuk ismét, amit az első cikkben már említettem, de most több súllyal.

Végeztem az egyik beadandómmal a Business, Ethics and Society órámra, eléggé nehéz volt, hiszen  Marx's Communist Manifesto-ról kellett írni, azaz Marx nézetei a kapitalizmusról. Magyarul se sokat tudtam róla, szóval elég sok időmbe telt mire összeraktam, de legalább ezzel is megvagyok.

Itt olvashatjátok:

-> https://docs.google.com/file/d/0ByXGshutz9z2UUtLdVRFNFprRmM   <-


Félig kész vagyok az első English Writing órámra beadandó esszével is, azt pedig itt találjátok:

-> https://docs.google.com/file/d/0ByXGshutz9z2Q1ppOWtvNzdKMEU <-


A matek elég egyszerű, ahhoz képest amit otthon tanultunk, de beszéljen a kép helyettem! :D



 Sikerült a magyar nyelvet elfogadtatnom mint anyanyelv, ezért nem kell kötelezően kreditért nyelvet tanulnom az egyetemen, amit sokan a legnehezebbnek tartanak! Hurrá :D



A délutáni edzésen dombra futás volt 12x, egy kb. 20 fokos emelkedőn. Talán az eddigi legkönnyebb edzés volt, de a holnap megint gyilkos lesz, ahogy az általában Kedden és Csütörtökön lenni szokott.

Ma ebédre megint hatalmasat kajáltam. Megígérem ez lesz az utolsó kép amit felrakok ételről, mert tudom hogy nagyon finomnak látszik (az is) és megéhezik aki meglátja. A másik képen pedig az ital választéknak az 1/3-ada látható.











Az előző bejegyzésből kifelejtettem, hogy edzés után mindenkinek van egy kis zacskója, amibe belerakhatja a szennyes edzéscuccait és következő napra a polcodon lesznek kimosva mire edzésre mész, szóval hatalmas segítség mivel így nem kell mindennap mosásra költeni. Megint használtam a jégkádat edzés után, mert ezt javasolta a sportdoki, aki mellesleg minden edzésen kint van és ha bármi probléma adódik azonnal ellát. A reggel kondi edzés után kapunk proteines italt, "Rockin Refuel"-t, vagy egy Gatored-es csokit, ami nálam a reggelinek számít, mivel nincs időm edzés előtt reggelizni és inkább alszok tovább, minthogy elmenjek valamelyik boltba hajnalba. A délutáni edzésre minden alkalommal hoznak egy nagy hordónyi vizet és "Cytomax"-ot, ami egy izom regenerálódást segítő por.



Még egy dolog az edzéssel kapcsolatban a fedett pálya. Mivel az év 95%-ban süt a nap és jó idő van, ezért nincs igazi fedettpályánk, csak 4 kb 80 méteres sáv és egy dobófészer. Magasságba kb. 10x magasabb mint a bonyhádi csarnok, területre azonban lényegesen kisebb.




Van egy edzéstársam Jeff Jernigan aki a tengerészgyalogságnál fog szolgálni miután elvégzi az egyetemet. Az atlétikai csapatban rudat ugrik. Érdekesség, hogy ő is teljes ösztöndíjjal tanult itt, viszont ő az amerikai hadseregtől kapja. Ennek a velejárója, hogy minden csütörtökön hordaniuk kell az egyenruhát és bizonyos napokon 4:30kor reggel 4 km-t futnak a vezetőikkel. Az egyetem elvégzése után, ha jól emlékszem 5 évet kell a tengerészgyalogságnál, vagy a katonaságnál szolgálniuk.



Vannak tanulószobák a koleszomon belül, összesen 6 darab, általában itt szoktam tanulni, mivel az ajtók és az ablakok hangszigeteltek, tehát teljes nyugalomban tudod végezni a dolgodat.


Az öltözőben egy elég komoly hangrendszer van beszerelve, amit általában ki is használunk. A felsőbb éves atléták választanak általában zenét a telefonjukról, amiből megmutatok most párat, hogy kulturálódjatok kicsit :)  Avicii-től a Wake Me Up a legmenőbb azért mostanság itt is :) Nagyon intelligens zenék következnek, előre szólok :))





A mai nap zárásaként megpróbáltam egy kis édességet enni, de sajnos nem sikerült kibontatnom a Skittles csomagolásást úgy ahogy akartam és hát ez lett a vége... :D



Kösz, hogy elolvastad a bejegyzést :) Néhány random kép, hogy jól induljon vagy végződjön a napotok :)








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése