2013. október 20., vasárnap

20 óra munka!


Track and Field:

Szerdán véget ért az őszi szünet és azonnal vissza is állt minden a régi kerékvágásba. Ahogy azt említettem az előző bejegyzésben, szerdán és csütörtökön felméréseink voltak edzésen. A szerdai napon 30m, 150m, golyódobás és helyből távolugrás volt a terítéken. Az első szám a 30m volt az időeredményem pedig 3,56s lett. A második a 150m, ahol 16,15s-el a 3. leggyorsabb voltam a csapatból. Végül a golyódobás előre 12,86m (16 lb) és a helyből távol 2,98m-re sikerült. Voltak kiemelkedő eredmények, pl. helyből távolban 3,25m-rel az egyik ugrónk, Devin Brewer nyert. Payton Hazzard, a leggyorsabb futó a csapatban, 15.56s-al lett első 150m-en


A csütörtöki nap tartogatta számomra igazából a lényeget. Vertical jump-al kezdtünk, a súlypont emelkedésem 31,5 (in). A második szám ezen a napon golyódobás volt hátrafelé, az eredményem pedig 13,20m (16 lb) lett. A záró és szívemhez legközelebb álló szám a 600m volt.

Együtt futott az egész fiú csapat, ami nagy húzóerőt jelentett mindenki számára. Az első 400m-en beálltam másodikként Payton mögé, majd úgy éreztem, hogy lassú a tempó így élre álltam, amit sikerült is egészen 570 méterig megtartanom. Az utolsó pár lépésnél ketten is mellém értek és szinte egyszerre értünk a célba. Az időeredményem 1:21,6 lett, Payton ideje pedig 1:21,5. Ezzel másodikként értem be összesítésben az egész csapatból. A 4x400as váltónk 3. tagja is ott volt rajtunk végig, ő 1:21.7-el, éppen hogy csak lemaradva, ért be. Nagyon tetszett a hangulat és a légkör a tesztek alatt, hiszen végig úgy éreztem magam mintha egy versenyen lennék. Biztatóak voltak az eredmények a váltóra nézve, hiszen a  4. embert kivéve, aki sérült jelenleg, mindenki nagyon jól szerepelt a futószámokban.

Összességében elégedett vagyok a teljesítményemmel, bár mivel csak 2 próbálkozás volt az ügyességi számokban, ezért nem igazán éreztem azt, hogy ezek az eredmények a teljesítő képességem határán helyezkednek el. Voltak áldozatai is a felmérésnek, összességében két és fél embert veszítettünk el. Ketten meghúzódtak és egy pedig vállsérülés miatt csak a futószámokat tudta végigcsinálni.

Az egyik áldozat és a készülék
amit a sérülésekre használunk. :D
Az eredményeket nézve én vagyok a leggyorsabb első éves a csapatban jelenleg. A felmérést a főedzőnk Bryan Fetzer 1997 óta csinálja az atlétáival. A 600m-es örök ranglistán az időmmel a 4. helyen vagyok, ami nagy megtiszteltetés, hiszen olyan emberek is vannak a listán, akik megnyerték az amerikai egyetemi bajnokságot.

Az eredményeket IDE kattintva tudjátok megtekinteni. Az örök ranglistát pedig ITT találjátok.

A héten elkezdődött az "20 órás" edzés hét. Ez azt jelenti, hogy szombat reggel is edzünk másfél órát. Így már 8 edzéssel kell megbirkóznom hetente :)

Csináltam pár képet a regenerációs központ egyik részéről, amit az alábbi képeken láthattok lejjebb.






Education:

A csütörtöki napon megkaptam a második jegyemet angolból, ami A- lett. Elégedett vagyok hiszen elég sokat dolgoztam a témán. Ma van a határideje beadni a harmadik jegyre az esszét, amivel már elkészültem, csak át kell néznem.

Csütörtökön a zene ZH meglepően könnyű volt. Én voltam az első aki 20 perccel az óra vége előtt kijött. Nem tudom egyenlőre eldönteni, hogy ez mit jelent, de remélem, hogy jól sikerült :)

Mivel a hét csak 3 napos volt, ezért igazából semmi különös nem történt. Az utolsó ZH-m a záróvizsgák előtt (amik télen lesznek), November 1-jén lesz töriből.

A héten kezdődik majd el az a hosszú procedúra amely során felvehetem a tavaszi szemeszterre az óráimat. Egyenlőre nem tudom még, hogy mik lesznek azok, de van már pár ötletem, hogy mit szeretnék tanulni :)

Social:

Nagyon élvezetes volt a szünet utolsó két napja. Hétfőn moziban voltunk, ahol a Gravity cimű filmet néztük. Ez volt az első film amit angolul néztem a moziban :)
Sikerült eljutnom fodrászhoz is, de ezúttal semmit nem kellett fizessek érte. A csapattársam ugyanis véleményem szerint sokkal ügyesebb mint bármelyik fodrász a környéken, ezért ingyen és bérmentve levágta a hajam :) Sokat tudok ezzel majd spórolni, hiszen az ár 15-30 dollár között mozog normál esetben.

Neveztem az alább látható általam készített képpel az egyik fotó pályázatra, aminek az eredményhirdetése novemberben lesz. Az iskola környezete annyira csodálatos, hogy igazából bárhol készítesz képet, az csak jó lehet. Nagyon örülök, hogy ilyen helyen kell majd éljek remélhetőleg az elkövetkező négy évben. Sokkal jobban szeretem a természet által belakott településeket, mint a nyüzsgő nagyvárosokat :)



                                    Köszi, hogy elolvastad :) Folytatás jövő héten :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése