2013. november 1., péntek

És itt a November :)


Először is remélem nem haragszotok, hogy előző hétvégén nem sikerült egy posztot sem gyártanom. Ennek több oka is volt, de legfőképp az, hogy megbetegedtem a hétvégén és ma, November 1-jén sikerült először kikászálódnom az ágyból. Ebben a bejegyzésben megpróbálom összefoglalni, hogy mi is történt az elmúlt közel 2 hétben.



Track and Field:

Csak a szokásos heti ritmus mint ahogy ezelőtt. Az egyetlen változás a szombati, majd keddi edzésben volt. Tempo Buzzer az edzés neve. Van egy kis ház a pályán, amire fel van szerelve egy sziréna, és belül pedig egy touchpad, ahol az edző be tudja állítani, milyen időnként szóljon. Ez igazából ritmus futásnak minősül, se gyorsabban, se lassabban nem futhatsz mint ahogy a hangszóró szól. A pályán 50 méterenként le van rakva egy bója és ahhoz képest van megadva az idő. Az első szombati próbán 7 másodperc volt ez az idő. A felállás pedig 300-200-200m
volt és ebből csináltunk 4 kört, majd a második napon kedden 300-200-100m. Új volt az edzés tehát jól el is fáradtam, azonban így, hogy van már több olyan edzés társam aki jóval jobb idővel rendelkezik mint én 400on (pl. 46.18), nagyon jól fel tudok zárkózni és úgy érzem ez rengeteget fog majd segíteni a felkészülésben.

Kaptunk új szögest és 3 új rövid nadrágot, ami ismét hatalmas örömmel töltötte el a csapat tagjait :) Majdnem minden hónapra jut valami kis ajándék, szóval mindenki úgy érzi, hogy törődnek velünk.

Kaptunk ezen kívül egy új pólót, amin minden sportolónak aki jelenleg tanulója az egyetemnek, rajta van a neve, ahogy az enyém is :)


Aztán a következő héten hétfőn, úgy megbetegedtem, hogy ma, Pénteken tudtam először lábra állni. Elkaptam valami vírust és annyira fájt a fejem kedden, hogy el kellett vigyenek a kórházba, ahol infúziót kaptam és egy lerakatnyi gyógyszert nyomtak a kezembe. Szerencsére már vége, sokkal jobban érzem magam, de elég hosszú lefolyású volt és ráadásul 4 napig enni se tudtam. Holnap edzek először a héten.


Education:

A sulival is minden a legnagyobb rendjén van, sikerült a Business ZH, igaz "csak" 72%-os lett. A 72% azért kevés, mert túl sok a rengeteg szabadidővel rendelkező ember aki 24-ből 22órát tanul és semmi más dolga nincs. Ebből adódóan volt 98%-os is, persze nem magyar hanem amerikai :)



A zene ZH-mat is visszakaptam, nagyon jól sikerült, 88%-os lett. Az egyik kérdést kicsit félreértettem, ezért nem lett tökéletes, de így is nagyon megvagyok elégedve! :) 

Az első töri quiz-em is sikerült 73%-os lett, aminek kifejezetten örülök, mert ez az óra elég nehéz. Elég kevés első éves van, és hát nekem még az angol is "új".

Előző héten csütörtökön volt egy interjúm, ami ha sikerül, Magyarország nagykövete lehetek az egyetemen, ami eddig még nem volt egyszer sem. Tökéletes lehetőségnek láttam, hogy kicsit segítsem az embereket Magyarország és a kultúránk megismertetésével. Emellett, nagyon nagy rangja van a pozíciónak, és így, hogy még nem volt egy magyar sem, valószínűleg még több az értéke. Ma este 11-kor fogom megtudni az eredményt, úgyhogy szorítsatok értem. :)



Social:

A héten sikerült megismerkednem egy magyar sráccal, aki itt született az USA-ban, de teljesen perfektül beszéli a magyar nyelvet :) Sok kötődése van a családjának Magyarországhoz, szóval nagyon jó kis élmény volt végre találkozni valakivel aki kapcsolatban áll a szülőhazámmal. :)

 
Ezzel a képpel értem el a hatodik helyet :)
Hatodik helyen végeztem a közel 400 fotót számláló fotópályázaton ami nagy meglepetésként ért :)
A fotókat Instagramon a #uvaphotocontest címen tudjátok megtekinteni a nyertes kép pedig ITT található a weboldal legtetején.



A szombati napon résztvevője voltam egy nagyszerű konferenciának, ahol nagyon fontos és tiszteletreméltó emberek beszéltek a több mind 100 fős közönségnek. A konferencia a Diplomacy and Transitioning Governments: Critical Lessons nevet viselte. Olyan emberek tartottak előadást, mint Jack Matlock, aki a Szovjetunió amerikai nagykövete volt 1987-től 1991-ig, Thomas E. MacNamara aki Columbiának a nagykövete és Margaret Scobey aki pedig Egyptom nagykövete volt 2011-ig. Mind a hárman valamilyen forradalmi időszak alatt tevékenykedtek és mondták el a tapasztalataikat erről, ahogy a cím is elárulja. A fénypontja a napnak Paddy Ashdown volt, aki nagy szerepet játszott a jugoszláviai háború idején. Az összes előadó annak a fényében osztotta meg tapasztalatát, hogy segítse az USA-t és a többi országot, hogyan is kellene a jövőben beavatkozni az ilyen forradalmak alatt, ami a napjainkban leginkább Szíriánál jönne hasznosan. Nagyon élveztem, rengeteg újat tanultam és a kilátás is gyönyörű volt. Ha rákattintotok a neveikre, több információt is megtudhattok az előadókról (Wikipedia).






Köszi, hogy elolvastad! :)
 






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése