2013. október 13., vasárnap

Fall break - YaY!

A héten őszi szünet van a suliban, szóval szerdán kezdődik csak a bevetés újból. Mindenki aki a közelben lakik hazament. Kicsit olyan most minden, mint egy szellemváros, de én élvezem mert úgy érzem, hogy minden az enyém :D A héten majdnem 3 napon át esett az eső, ezért végre előkerült az esőkabát is a fiók aljából :)



Track And Field:

A héten folytatódtak az edzések, azonban történt egy kis változtatás az időpontokban. A héten elvileg tesztek lett volna (súlylökés, sprint, helyből távol stb.), de ez a rossz idő miatt jövő hét szerdára tolódott. Csütörtökön nem edzettünk, viszont pénteken és szombaton reggel igen.

A kép jobb felső sarkában elbújtam :D

A hétvégére több látogatónk is érkezett a suliba, őket úgy hívják itt, hogy "recruit-ok". Ők azok akik ezt az iskolát nézték ki maguknak jövőre és ilyenkor a suli szponzorál nekik egy pár napot a városban és megnézhetnek mindent amihez kedvük van. Pénteken edzés után grilleztünk a csapattal és az újoncokkal, ami nagyon jó hangulatban telt el. :) A szombati edzésen "laza" 15x100m volt, de legalább felkeltett és egész nap kevésbé voltam álmos.



Új felszerelést is kaptunk a héten ismét, most egy pulcsit meg egy hosszú melegítő nadrágot. Nagyon kényelmesek és most már néha 10 °C alá is leesik az esti órákban a hőmérséklet, ezért jól is jönnek :)



Education:

A héten megkaptam az első ZH-mat, 86%os lett a matek, szóval boldog voltam :) Ezzel jóval az átlag fölött végeztem, mivel az nagyjából 65% volt, és emellett rengetegen megbuktak.
Megvolt a második ZH-m is a Business tantárgyból. Elég nehéz volt, de megtettem minden tőlem telhetőt, a vizsga előtti 2 napban kb. 14 órát tanultam. Jövő héten szerdán meglátjuk mennyit ért az erőfeszítésem :)

3 ZH-n már túl vagyok még kettő van vissza és utána ismét könnyebb hetek következnek egy ideig.
Jövő héten csütörtökön lesz zenéből, majd a rákövetkező héten töriből, hurrá!


Social:

A héten volt a határideje jelentkezni az országod nagykövetének :) Természetesen megpályáztam, hiszen még nem volt magyar nagykövete a sulinak, ezért jó eséllyel indulok :)

Pénteken a női focicsapatunknak szurkoltunk, akik végül 3-2re hosszabbításban megverte a Notre Dame csapatát. A lányok az országban elsők a ranglistán, a Notre Dame az ötödik volt. Voltunk szurkolni még pénteken a női röplabda csapatnak, az is hatalmas élmény volt mint minden sportesemény eddig.











Voltunk bowlingozni is péntek este. A hely visszaemlékeztetett az amerikai filmekben látottakra, hatalmas volt :) Szombaton délután a pihenés volt a fő cél, szauna, jakuzzi, uszoda stb... :)



Egy csodálatos kép így a végére a 3 kis unokaöcsémről :)



Köszi, hogy elolvastad! Ja és nyert a City! :D



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése